پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118360
ارتش اسرائيل دست خالي به دنبال فرار از غزه
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1729

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پايگاه فلسطيني " عرب ??" گزارش داد که "ناحوم برنياع" تحليلگر معروف اسرائيلي در روزنامه "يديعوت احرونوت" در يادداشتي تحت عنوان «چگونه از اين وضعيت خارج شويم؟» نوشت که کابينه رژيم صهيونيستي در جلسات خود به دنبال يافتن راه‌حلي براي پايان عمليات نظامي در نوار غزه متمرکز شده است و ميداند که تخريب تمام تونلها که هدف عمليات زميني اعلام شده است ممکن نيست.


برنياع تاکيد مي‌کند که حالتي از ترس به خاطر افزايش تعداد کشته شدگان نظاميان اسرائيلي که باعث تضعيف روحيه سربازان و شهرک‌نشينان شده است به وجود آمده است.

اين نويسنده نزديک به دستگاه امنيتي رژيم صهيونيستي افزود که «جان کري» وزير امور خارجه آمريکا به دنبال آتش‌بسي است که حاصل تجميع دو طرح آتش‌بس مصر و قطر باشد و در حال حاضر پيشنهاد آتش‌بس موقت داده تا در مورد اين طرح و درخواستهاي حماس بحث شود و رژيم صهيونيستي تحت نظارت کري و اروپايي‌ها مجبور به گفتگو درباره اين طرح است.

ناحوم برنياع در ادامه مجبور شدن رژيم صهيونيستي به گفتگو درباره اين طرح را دارويي تلخ توصيف مي‌کند که اين رژيم مجبور به نوشيدن آن است و مي‌افزايد که مقامات سياسي و ارتش رژيم صهيونيستي به دنبال پايان يکجانبه عمليات و خروج نيروهاي نظامي از غزه هستند اما اگر پرتاب موشکها پايان نيابد حمله هوايي، زميني و دريايي ادامه مي‌يابد.

مرجع : جام نيوز

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html